شهرک شیخ حسن دارای یک خیابانی هست بنام خیابان ارتش که این خیابان یکی از بزرگترین و اصلی ترین خیابان این مکان بعد از خیابان اصلی که بعبارتی خیابان امامخمینی (ره) نام دارد میباشد . خیلی از افرادی که برای اولین بار به این مکان می آیدند در موقع ادرس دهی با کلمه ای بنام خیابان ارتش مواجع میشوند دوچار یکسری کنجکاوی های ذهنی میشوند که دلیل اینکه این مکان دارای خیابانی به نام ارتش می باشد چیست.
دلیل نام گذاری این خیابان ارتش از این قرار است پادگان شهید ستاری رادار که به پادگان نیروی هوایی ارتش شمالغرب کشور هم مشهور هست در این روستا دارای ۲ منبع یا همان موتورخانه آب میباشد که یکی از آنها در اواسط خیابان و یکی هم دقیقا در اواخر این خیابان قرارگرفته است و این امر باعث شده است که مسولین این خیابان را بنام ارتش جمهوری اسلامی ایران اختصاص دهند و با این نام و نشان شناخته و مورد استفاده قرار بگیرد.
دکتر عزیز همایونی راد...
ما را در سایت دکتر عزیز همایونی راد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 16:58